top of page
A mi nevünk
Györgyi, Flóra és Fruzsina.
Anchor 1

Bokor Györgyi

Török
Flóra

Élő
Fruzsina
Ez a weboldal a munkánkról szól.
Most a munkánkról olvasol.

Kicsi gyerekek együtt játszanak

Nagy gyerekek együtt játszanak
A mi munkánk
játék és tanulás.
A játék találkozás és ismerkedés.
Találkozunk különböző emberekkel.
Az emberek különböznek.

Vannak, akik
nem látnak
a szemükkel.

Vannak, akik
nem hallanak
a fülükkel.

Vannak, akik kerekesszékben ülnek.
A mi munkánk az,
hogy minden ember
együtt játsszon.
hogy minden ember
együtt legyen.
hogy minden ember
együtt beszélgessen.
Ez a munkánk!
Ilyen, amikor együtt játszunk:

Megmutattam neked a munkánkat. A mi munkánk játék.
Együtt játszunk. Amikor játszunk, tanulunk.
Megtanuljuk a másik embert megismerni.
Kipróbáljuk a másik ember életét.
Amikor kipróbáljuk, tanulunk.
Mutatok neked egy videót is:
bottom of page





