A mi nevünk

Györgyi, Flóra és Fruzsina.

 

Bokor Györgyi

Török

Flóra

Élő

Fruzsina

Ez a weboldal a munkánkról szól.

Most a munkánkról olvasol.

konnyen_1.jpg

Kicsi gyerekek együtt játszanak

konnyen_2.jpg

Nagy gyerekek együtt játszanak

A mi munkánk

játék és tanulás.

A játék találkozás és ismerkedés.

Találkozunk különböző emberekkel.

Az emberek különböznek.

blind

Vannak, akik

nem látnak

a szemükkel.

deaf

Vannak, akik

nem hallanak

a fülükkel.

Vannak, akik kerekesszékben ülnek.

A mi munkánk az,

hogy minden ember

együtt játsszon.

hogy minden ember

együtt legyen.

hogy minden ember

együtt beszélgessen.

Ez a munkánk!

  Ilyen, amikor együtt játszunk:

Megmutattam neked a munkánkat. A mi munkánk játék.

Együtt játszunk. Amikor játszunk, tanulunk.

Megtanuljuk a másik embert megismerni.

Kipróbáljuk a másik ember életét.

Amikor kipróbáljuk, tanulunk.

Mutatok neked egy videót is:

© 2019-2020 Egyesület az Inklúzióért. Minden jog fenntartva.

Beszámolók  '17  '18  '19